El LAB(Tred) pretén un treball al voltant de la pràctica educativa; basat en l’observació directa; presencial; de bones pràctiques i les immediates reflexions en petits grups en els centres on es duen a terme pràctiques pedagògiques innovadores i d’èxit.
Un camí i un treball que tenen com a base les 18 edicions de la Setmana de l’Ensenyament; que han servit per posar en valor els projectes de les nostres escoles i han suposat consolidar un espai i un temps per a la reflexió i debat sobre temes del món de l’ensenyament; intervenint tota la comunitat educativa.
Estructura:
. Identificació dels centres de referència com a Nuclis LAB(Tred).
. Formació dels equips cooperatius de recerca en funció dels interessos o necessitats.
. Seguiment presencial de les activitats i observació planificada a cada centre durant el temps necessari i suficient.
. Anàlisi cooperativa dels registres elaborats i de la documentació pertinent.
. Difusió multimèdia; presentació i debat dels resultats del LAB(Tred) a la comunitat educativa i a les entitats socials.
Calendari: abril-maig.